Mitt uppe i allt !

Hej hej!
Tänkte skriva ett inlägg snabbt innan jag ska iväg annars så glömmer jag det sen.
Idag så har jag lyckats vända en ledig dag som började väldigt rastlöst till en dag med massor att göra.
Vaknade upp brevid pojken min sen väl hemma började jag med att städa rummet imorse, gjorde mig i ordning, gick till puben och räknade kassann, gick ut och fotade i byn för hemsidan som jag är en av webredaktörerna för. Kom hem, redigerade bilderna, gick till Niklas och visade dom för han och fick sen en hemside utbildning hur jag lägger upp saker osv. Förbi hemma hos Sanna sen för att ge henne bilderna då hon är bildansvarig. Hem och laga mat och nu ska jag på akut nationsmöte. Fick en komplimang utav en äldre herre, gamal fotograf, som stannade och pratade med mig när jag var ute och fotade. Han berättade om hur det var förr i tiden att fotografera och gav mig tips & tricks. Han avslutade med att säga att jag hade härliga ögon innan han gick. Liten grej som lyste upp min dag lite till.
Älsklingen min var nyss här mitt i all hast även fast han inte hade tid, bara för att han ville se mig. Det är såna småsaker som är det underbara ! <3

Ikväll så ska jag äntligen få Skypa med älskade fröken Nemeth!
Mycket bra dag om jag får säga det själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0