Nya möjligheter

I fredags så fick jag ett ryck och gick in på Gästis här i hyttan och frågade om jobb. Med glädje så fick jag jobba min första dag redan igår. 16 - 23.45, intensiva med väldigt roliga timmar. Dom var tydligen nöjda för jag ska jobba samma tider även kommande lördag. Skrev även upp mig för att jobba i sommar efter lite påtryck av Peder som jobbar där. Skulle vara grymt om jag fick mkt tider så jag kan stanna i hyttan i sommar. Skulle underlätta med boende och planeringen av nollningen. Sen får jag jobba med Sara och Anton och umgås med dom hela sommaren. Awsomeness !
Så nu är jag och denna muppen arbetskollegor.

Snart så är det mars månad och det är dags att dra igång med höstens nollning. Den 5e så har jag och erik vårat första info möte med andra generaler nere i örebro. Sen den 7e är det kickoff middag med domsamma. Sen så är det dags att börja planera, är så sjukt taggad och jag har världens bästa planeringsgrupp att jobba med. Kommer bli awsome. Även den 7e så ska jag, tone och jonas göra ett lämplighetsprov för alkoholtillståndet på puben, så måste börja plugga inför det nu.
Hade en tenta i fredags som kändes bra, hoppas på högt betyg så jag slipper göra om denna. Annars så tickar skolan på som vanligt.
Have a good one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0