Alla hjärtans dag och 1 månad.

Hej alla glada !
 
Sitter just nu i en väldigt lugn och tyst lägenhet. Mina två rumskompisar flyttade ut i förrgår så nu passar jag på att bredda ut mig lite i denna väldigt tomma lägenhet. Snart är det typ bara en månad kvar tills jag själv flyttar. Längtar satan !
Tänkte berätta lite om veckan som gått :)
 
I söndags så var med myskväll med Sara, Niccolina, Anton och Basse. Vi åkte in till hällefors och köpte tjockis pizza och kollade sen på titanic.
Sara blev utsatt för terror som vanligt.

Sen i måndags så satt jag och Tone på kringlan mellan 9 och 16 och pluggade. Hela klassen hade fått bakläxa på sina presentationer om distrubitionskanaler så det var bara att göra om och göra rätt.
På tisdagen så hade jag, sara och anton en hel dag i örebro. Köpte in brandutrustning till puben, käkade kina mat och fixade lite abonnemang.
Sara blev väldigt nöjd med sin nya "smarta" telefon.

På kvällen så hade jag och älskling en mysig allahjärtansdagsmiddag. Vi åt tre rätters italiensk som smakade gudomligt.
Bruschetta, pesto sallad och en oerosvariant av tiramisu. Lite gott vin på de och en bra film.
 

I torsdags så har jag och den här Goofen varit tillsammans i en månad, en helt sjukt underbar, knäpp, rolig och galen månad.

Sen har lite andra småsaker hänt som jag inte orkar skriva om :)
 
Ha en bra helg !
Trackback
RSS 2.0