Tisdag 27/9

Nu har det gått över en vecka sen jag uppdaterade igen. Och självklart så har det hänt en massa, för mkt för att orka skriva ner allt .
Sammanfattnings vis så har veckan bestått av plugg och jobb i studentpuben. Kan meddela att jag och Mr Jonas har blivit ekonomiansvariga för puben så det är ju hur kul och spännande som hellst !
I torsdags efter skolan så åkte jag hem till Västerås för att umgås med mina älsklingar. Har saknat dom som fan så var riktigt skönt att få spendera lite kvalitetstid med dom. Lyckades klocka in och planera mina 4 dagar riktigt bra.
På torsdags kvällen så överraskade jag mamma och lillebror med en brak middag. Mamma höll på och skita på sig när hon traskade in i köket och fick syn på mig.
På fredan fixade jag nya snygga naglar och tog en heldag med fröken Nemeth på stan. God mat, mycket prat och ett glas vin på varda.
På kvällen hade jag en middags och bio dejt med Jessie. Käkade på Tacobar och kollade på Friend with benefits.
Lördag så åkte jag och lillebror ut på erikslund och kikade runt i nya köpcentret, käkade kebab sallad och shoppade lite film på Media markt. Kl 3 så mötte jag upp Hashtomte och tog en fika med väldigt mkt prat.
Kl 5 pös jag hem till Fröken Nemeth för middag sen kl 7 var det party med utgång och liiite för mkt alkohol.
vaknade knappt levande upp kl 10 på söndag, pös till torshälla för att kolla på innebandy och passade på att hälsa på kollegorna på giganten. Åkte sen hem och la mig och sov resten av eftermiddan.
Igår så hade jag och mamma en heldag på erikslund där vi spenderade en del pengar, åt gott och bara hade det mysigt. Han även med en intervju för PMet innan jag äntligen åkte hem till Hyttan igen.

Ja så såg helgen ut och idag så har vi haft en heldags föreläsning på engelska blandat med danska och svenska. Väldigt intressant !
Imorgon är det onsdag och det lutar mot puben på kvällen.
En bild från i lördags !
Natti natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0