Grythyttan

De senaste två veckorna har gått så inåt skogen fort. Har hänt sjukt mycket roliga, spännande och galna grejer.
Åkte hit med mammsen i onsdags förra veckan för att hämta ut nyckeln, köra några kartonger och hälsa på tjejen jag bor med. Den riktiga flytten gick sen hit på torsdagen. Blev en stressig och väldigt omtumlande dag som mellanlandade med en gråtande Michaela. Det verkligen slog mig att shit nu händer det och sen blev det kaos med att säga hej då till Fröken Nemeth, som jag för övrigt saknar nå enormt mycket, så jag bröt ihop.
Flyttlasset gick hit och avlastningen gick av bara farten. Jag bestämde mig för att åka med hem, så jag kunde få ha en riktigt röjig kväll med Nemeth. Och OM det blev haha. Började med 5 tjejer som tog ett glas på Cirkus. Alla utom två drog hem vid elva. Vi satt kvar och mös en stund innan vi fick sällskap av först två herrar som blev 25 herrar från en företagskonferens. Det blev vin, fler drinkar och champange. Min plan att ta det lugnt med ett max två glas och att gå hem vid 12 gick väl sådääär .. Kom isäng halv 4, upp halv 8 för att tömma det sista i lägenheten och sen åka hit. Fy fan!
Efter att jag kom hit i fredags så har det varit nollning på högnivå. Har träffat så sjukt härliga människor som jag vet att jag kommer ha så sjuk kul med de här kommande tre åren.
Bilder får berätta om veckan då det är för mycket att skriva ner.
'
Ja lite sådär då haha. Information på dagen, fest på kvällen, varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0