Några soliga dagar !

Hej hej !
Efter inlägget i fredags så kändes det bra att äntligen vara back on track !
I helgen så har dagarna bestått utav jobb på el gigantos.
I lördagskväll så var jag utbjuden till stugan av pappa där vi grillade och spelade lite kort, jag,han,lillebror och lena.
Så jäkla skönt att bara slänga sig i en solstl och öppna en öl sådär.
Älska livet i Solvik !
I söndags när jag vaknade så var jag genomtöppt i både näsa och bihålor, vilket ledde till en huvudvärk som hette duga ! Sen att hela dagen släpade sig fram pga lite kunder gjorde ju inte saken direkt bättre ...
Skulle ha tränat med lill´sis men åkte hem till mamma där jag sov över natten.
I måndags så hade jag klipptid på Salon GG16 i Solna. Jag vann en utlottning av hårprodukter så tänkte passa på att klippa mig samtidigt som jag hämtade ut dom.
Jag vann shampo, balsam, inpackning och värmeskydd. As najs ju !
Här är en före bild på frissan :
Och här är hur frissan är nu:
Blev grym skillnad och jag är as nöjd ! Lätt och luftigt till sommaren även fast det kanske var dumt att klippa lugg nu när det blir så varmt ute ...


Igår tisdag så var jag och bästa fröken Nemeth först och simmade 45 min på löga, grymt skönt !
Vi bestämde oss för att köra en träning/mat/vikt/mått tävling mot varandra. Så nu jävlar kör vi !
Efter simningen så solade vi 2 timmar på altanen.
Inte sådär jääääätte optimalt att sola i sportbehå utan solskydd...
Mellan 16-20.30 så blev det lite jobb på donken och efter det en kvällspromenad på 6.4 km.
Grymt najs med varma kvällar !
Nu idag så gick jag upp 7.00 för en promenix på 6.6 km, jobbade 10.45-19.15 och gymade lite på de.
Imorgon så kör vi likadant men byter ut gymet mot löpning.
Hörs sen !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0