Long time no see !

Egen tid och ta vara på mig själv har verkligen hjälpt till att återfå balansen i mitt liv.
De senaste månaderna har jag inte ens lagt ner hälften så mkt energi på andra människor som tidigare.
Jag har fokuserat så grymt mkt på jobb, träning, vänner och familj. Det är dom som fått mig på fötter igen.
Så just nu försöker jag skriva detta inlägg och försöka få det innehållsrikt för att se om skrivlusten har kommit tillbaka. Jag älskar ju att vara öppen och berätta om mitt liv för dom som vill lyssna. Speciellt nu när det är sommar.
Det kommer bli e grym sommar, min sommar.
Kommer spendera mycket tid ute i sommarstugan och bara njuta. Älskar naturen och att bara sitta på altanen och dra in den friska skogsluften.
Resten av min fritid kommer jag spendera med my lovely friends. Ett glas vin på en uteservering med trevligt sällskap är guld !
Jag måste säga att jag stött på en del människor de senaste månaderna som varit Exakt som jag trott !
Man förväntar sig att en person ska vara på ett sätt och hoppas att den ska vara på ett annat. Oftast så är dom precis som man förväntade sig. HA vilken skräll ! Känns skönt ändå att jag äntligen lärt mig den läxan.
Jag har slutat med att släppa in folk för snabbt, och deffinitivt slutat med att vara så blåögd och naiv.
Lite skrämmande om man tänker efter. Sen så undrar man varför vissa människor lever ensama... Inte så jäkla konstigt när dom beter sig som idioter. So don't blame me, blame yourself !
Nu kör vi igen !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0