Lite spontant sådär !

Hej bloggen !
De senaste dagarna har beståt av jobb, jobb och jobb. Lite träning, men inte så mycket som jag hade velat.
I fredags kväll strax innan stängning så ringer Fröken Nemeth och frågar om jag ska med och käka ..
Efter att snabbt konstaterat att ja om en timme funkar bra så får jag denna bild:
Drive Thru tänkte jag, stod det under. Vilken stjärna hon är haha !
När jag kom hem från jobbet så blev jag alltså upphämtad i en vit limousine med en stilig herre som höll upp dörren åt mig. En sväng förbi donken, många blickar och sen hem. Hur kul som hellst !

Igårkväll så var Hashtome och Emelie här och hjälpte mig med en grej som är hemlig för tillfället. Berättar efter nästa helg. Godis, film och en massa prat avslutade en lugnt och trevlig lördagskväll.
Är inte alls sugen på att supa och gå ut på krogen för stunden så hela helgen har varit helt perfekt.
Nästa helg blir det annat !
Slut på ord ! / Micc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0