Den 23 Maj 2011 !

Hej hej !
Måste bara påpeka att det är helt otroligt hur det kan komma sig att jorden fortfarande existerar med tanke på hur säker den där profeten var på sin sak ! HA ! Kan inte gubben bara dö istället ?! Han är väl ändå typ snart 100 år ... Patetiskt !
Men till nå annat..
Sitter ju nu i soffan med min balongmage, efter att ha smält i mig en stor mcd meny med xtra cheeseburgare..
Mums ! Fick jobba över på jobbet idag och tyckte att jag kunde unna mig lite.
Måste säga att jag har lyckats komma till ro ganska bra i mitt liv just nu .. Me, myself and I. Bara bry mig om mig själv. Och visst det kommer tillfällen då jag verkligen känner fan va jag hatar att sitta hemma själv på kvällarna. Då går jag ut och går eller springer en runda så känns det bättre. Vissa äter eller super bort sina känslor, jag tränar bort mina. Funkar bättre tycker jag. Man får ut sina aggresioner eller sorger samtidigt som man får snygg kropp. Grymt ju !
Nackdelen är väl den att jag får svårt för att lita på människor, att släppa dom in på livet. Har märkt att om jag är lite reserverad av mig så är det ingen som ens försöker anstränga sig.. Dom bara viker undan och försvinner.
Veklingar säger jag ! Är folk inte bättre så får det fan va !

Har på senaste funderat väldigt mycket på framtiden. Vill jag ha en framtid full av möjligheter eller vill jag ha en framtid som är säker. Menar de närmsta 5 åren nu. Vet jag nu vad jag vill göra den närmsta tiden. Kan där jag är nu ge mig något. Kan jag utvecklas och ta mig uppåt i livet eller är det en återvändsgränd. Ska jag börja se mig runt efter alternativa vägar eller avvakta och se.
Mitt liv har nyss börjat och jag har hur mycket som hellst framför mig. Har ingen aning om vad bara.. Jag är ingen människa som klarar av eller vill stå och trampa på ett ställe för länge. Det tar död på mig !
Vill ju göra vad som är bäst för mig men vill inte göra människor besvikna samtidigt. Gör jag si så blir dom besvikna och gör jag så, så blir dom andra besvikna. Är väl bra att folk har förväntningar och förhoppningar, men det är jobbigt att försöka göra 3 parter nöjda när det egentligen bara är 1, mig själv som ska känna sig nöjd med mina val. Antagligen den svåraste parten men ändå ..
Den här sommaren kommer ge mig klarhet i många frågetecken som jag har just nu. Har bara inte tålamod till att vänta på att den dagen ska komma. Men när jag vet så vet bloggen det också.

Idag så är det 1 månad kvar tills jag fyller 21 år. Då är jag inte bara 20 utan även 20 nånting.. Vuxenlivet fortsätter. Men egentligen så känns det inge speciellt. Myndig i USA om jag någon gång får för mig att åka dit, men annars är det väl bara en vanlig dag typ.

Kände att jag behöve skriva av mig lite tankar och funderingar. Kan hjälpa till att ge lite perspektiv ibland.
Ha en bra kväll ! Det ska jag ha iaf, i soffan, med datorn i knät, framför en film !
// Micc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0