Bättre än inget !

Hello Hello !
Haha ja jag försöker hinna/orka med att skriva lite inlägg då och då men som ni ser så är det dåligt på den fronten.
Fast det kmr så småning om :)
Men att inte ha tid att blogga är bara ett bevis på att man gör någonting vettigt ! Och i mitt fal, Träääning !
Har ett sjukt go i mig just nu och jag bara nöter på. Det varierar mellan 1-3 träningspass om dagen vilket känns så sjukt bra. Morgon promenad, gym och löpning. Jag har semester i början på Augusti och då ska jag vara snyggare än någonsin i kroppen ! Sen ska jag bannemig vinna över Nemeth !

I helgen så var det iaf personalfest i lördags och även dag 2 utav mina 6 dagar ledigt. Tänkte att jag slänger upp lite bilder så ser ni hur kvällen spenderades.
Grillning, vattenpipa, eurovision och knäppa grannar ! Sen är ju inte kvällen komplett utan konstiga händelser. Blev lite knäppt bara kan jag säga ...

Nu ska jag dra mig mot gymet och mörda magen innan jag ska jobba.
Jag tok rockar nya frillan btw ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0