26 Maj 2011

Hej hej bloggen !
Vill inleda med att berätta att livet är helt underbart just nu. Har inte mått såhär bra på väldigt länge.
Jag går och ler hela dagarna och inget har lyckats sabba mitt goda humör. Allt känns så lätt och jag svävar fram.
På jobbet så går allt som på räls. Jag är mitt glada, skämtsama, full i fan och små flirtiga jag. Lyckas på även dom suraste och bittraste kunderna att slappna av och le lite.
Kan helt ärligt säga att jag är lycklig. Så förbannat lycklig !



Sen så är jag väldigt glad och lycklig över en annan grej också. Men det är en hemlighet just nu, men kan säga att det är en helt underbar hemlighet !

I helgen så är jag nu ledig i 4 dagar kan man säga, förutom 3 timmar på donken imorgonbitti.
På lördag är det pappa och lenas 100 års fest där det kommer komma 60 pers. Hela min tokiga släkt och deras knäppa vänner. Ser grymt mkt fram emot det, kommer bli en sjukt rolig kväll. Min älskade fröken Nemeth ska även vara med en stund.  Massor av bilder kommer komma !

Nu så ska jag ta och sova. Blir ett inlägg på söndag om hur helgen vart. Är ju även morsdag så ska umgås och mysa med mammsen och mina syskon.
Natti natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0