Underbar helg !

Då ska vi se..
I lördags så var det party dags !
Gick upp halv 8 för att åka till festlokalen och hjälpa till och förbered en massa. Var inte så jätte pigg eftersom jag agerade fyllechaffis åt brorsan som var på Elba, vilket ledde till att jag var inte hemma försen 3 nångång ...
Vi börjar med en Bildbomb !!!



Lillebror Schteeek



Bästa fröken Nemeth !


Den helt underbara överraskningen som jag berätta om var att Pappa och Lena gifte sig !
Folk vart sjukt överraskade och vissa grät till och med !
All the Love to you <3



Farmor och farfar hade printat ut gamla bilder på födelsedagsbarnen.


Min syssling Betty, världens gobit !


Under vigseln




Vi skulle släppa iväg ballonger som blåste iväg och fastande i granen haha.
Såg lite ut som en julgran med stora kulor.


Efter vigseln så schtekte vi iväg med caben till Bilia.

Eller ja, vissa av oss, Inte Denice ;)







Lil´sis


Lite folk som höll tal ..


Favorit Jocke och Lillebror


Farmor och hennes galna syster Siv


Läser upp ett brev om presenten från deras vänner. Ska tydligen bli nå kul Galej !


Farfar dansade skiten ur Denice !


Kungarna i Baren !


Kusin med sin blivande make var där. 20 Augusti så är det deras tur !


1 fyllo, 2 fyllon, 3 fina fyllon !


Avslutar denna dag med en ganska (O)Nykter bild på mig och pappa.
Var en grymt lyckad dag och kväll ! Pappa och Lena var sjukt nöjda med allt !



Sen var deg morsdag på söndagen...


Det var jag, syskonen och mostarna som firade fina underbara Mamma <3
Sliitna Brudar !

Annars så leker livet på. Har senaste dagarna umgåtts med folk jag tycker om och jobbat lite.
Är ju 1 Juni idag och sommar på riktigt ! Älska skiten ! <3
Talk to you lateeeer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0