Inte så kul kanske ...

Om man har oavsiktligt har gjort något fel så vill man ju gärna att någon lite halv lugnt och kanske lite argt berättar det för en. Det värsta jag vet är när en person bara ringer från ingenstans och bara flyger på, förbannad och jag vet inte vad. Något som jag avskyr mer är när den gör det på sin lediga dag när det handlar om något på jobbet.
Om det inte är super viktigt eller på liv och död så tycker jag att man kan vänta med att konfrontera det nästa gång man jobbar tillsammans, så att man kan få en chans till att få en syl i vädret. Blir ju inte bättre av att man drar förhastade slutsatser och bara öser på utan att höra hela versionen först och sen bara lägger på. Man tror att en person känner mig bättre än så. Jag skulle aldrig medvetet gå emot regler, ibland så tänker man inte hela vägen och ser nånting som en kul grej för att lätta upp stämningen bara ... Vissa brusar upp sig andra gör det inte.
Min lediga dag blev iallafall förstörd ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0