Harmoni !

Något som är skönt efter ett par sjukt stressiga dagar på jobbet med todoer, bäställningar, kundcase, uppplockning och försäljning är att komma hit till silvik och bara vara. igårkväll så slog jag mig ner ien solstol utanför med ett glas vin och en bok. Jag kan inte minnas sedan jag bara satt och läste. Finns liksom ingen tid eller ro till det nuförtiden.
Samma sak gjorde jag efter jobbet idag, åt lite mat i solen och satte mig med en bok. Snacka om stillhet och harmoni för själen. Vill nog aldrig åka hem känns det som. Men tiden går fort, imorgon är det dags för blodgivning och sen jobb på donken två dagar sen fest.
Men sen Solvik då kommer jag igen.
Just nu så är pappa påväg hit för andra kvällen irad. Film, öl, mat och sällskap uppskattas även om det är skönt att vara själv.

Idag så fick jag ett samtal som medförde glatt besked ! Saker och ting bara löser sig. Men väntar fortfaranade på det riktiga beskedet. Är grymt spännd och förväntansfull. Hoppas det går min väg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0