25 Juli 2011

Hej i natten !
Just nu så snurrar det så sjukt mycket i mitt huvud så jag kan knappt tänka klart !
Händer så grymt mycket så fort och är så mycket att ta in.
Det ända jag kan säga att det känns helt fucking underbart ! Nu jäklar så kör vi !
Har skrivit under och betalt första hyran för lägenheten i grythyttan, har köot kurslitteratur för 2000 :-, inhandlat klänning till Debutantbalen och Kusin Nathalies bröllop. Har även skrivit kontrakt med Linda som ska ta över min lägenhet från 26 Augusti. Sen har jag storstädat här hemma och börjat rensa ur gamla papper och skit.
Fan jag flyttar snart !
Var på öppethus i Grythyttan i lördags med mamma. Satt som ett banr på julafton och bara sög in allt, omgivningen, information, sammanhållning, lägenheten, livet, allt !
Även om det för de flesta bara är en liten håla som knappt finns på kartan, så för mig finns allt. En framtid, folk, träning, happenings och pubbar. Eller ja allt för mig på vardagarna, på helgerna så är det familj och vänner i västerås som gäller !
Ska tillbaka till Grythyttan nästa vecka och checka in lägenheten ordentligt. Bilder kommer tas och läggas upp.
I'm awake I'm alive
Now I know what I believe inside
Now it's my time
I'll do what I want
'Cause this is my life
Right here, right here
Right now, right now
I'll stand my ground and never back down
I know what I believe inside
I'm awake and I'm alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0