Tisdag 110111

Oj va tiden springer iväg. Snart har redan halva Januari gått ju..

Dagarna går åt till att jobba en massa massor mycket !

På den lilla stund jag har haft ledigt sen nyår så har det blivit en utgång med Jennifer och gänget.
Jennifer kom hem på besök från Götet och då blir det självklart fest !
Jag och Fröken Nemeth började kvällen hemma hos mig med ett glas vin innan vi tok en frozen på Tabazco.
Sen mötte vi upp Jennifer och gänget utanför Pluto där det var smockat med folk och tog ca 45 min att komma in.


Kvällen var grym för att jag träffade på en massa personer som jag inte träffat på as länge.
Kvällen sög för att jag var nykter och folk var fulla och jobbiga. Aggresionsmoment !

 

Sen i lördags så var jag och mammsen upp till stockholm för att gå på Manges och Niklas bröllop. Syster var brudtärna så hjälpte henne med smink och hår.
Var sjukt vacker och rörande. Hade rysningar hela tiden, mamma började nästan gråta och Mange grät för fulla muggar. Bilder kommer sen när jag länsat mammas och Tisses kamera.

 

Jag har även hunnit med att jobba min andra dag på Donken i fredags. Ytterligare 5 timmar spenderades i Pompan, så nu är jag expert på att fritera pommesfrites.

 

Sen så har det blivit en massa mys med sötnosen, om det är någon som får mig att må bra så är det du !


Sen så tickar LCHF dieten på, hade en fuskar period i helgen men nu är vi bac on track.
Hä kan ni läsa om dieten ifall ni är nyfikna.
http://fitnessguru.se/LCHF

Fick länken från en bra blogg jag läser.

Det får räcka för denna gång. Ska orka aktivera bloggen lite mer, ett innlägg imorgon får det bli fan !

Naatti natt !


Kommentarer
Postat av: bangarn

Jag hittade hit! Snyggaste bloggdesignen på länge ;) puss och kram och cykla lugnt!

2011-01-12 @ 22:12:33
URL: http://emelieobergs.blogg.se/
Postat av: bangarn

Jag hittade hit! Snyggaste bloggdesignen på länge ;) puss och kram och cykla lugnt!

2011-01-12 @ 22:13:11
URL: http://emelieobergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0