Onsdag 12/1-2011

Godkväll alla glada, Bitter fittan michaela här !

Idag har det varit en stört lugn men innehållsrik dag på jobbet.
Även fast det var lite folk så lyckades jag mjölka ur det mesta som gick, så är nöjd med dagens resultat.
Sen har jag störd träningsvärk i HELA KROPPEN ! Inte så smart att köra ett helkropss pass när man inte tränat på typ 1 månad ... Men gött var det !

Efter jobbet idag så åkte jag till macedonken och mötte upp Nemeth och Emelie "Bangarn" Öberg för en fika som bestod av en varsin mcflyrry för dom och en egengjord sallad för mig. Vet inte riktigt ifall man får äta egen mat på donken men dom bjöd på besticken iaf.



Alexandra är sjukt stolt över sin iphone ;)



Var ganska fint utanför också :)

 

Nu ska jag köra en trippelhängning och sova !
Ny dag imorgon !

Natti natt


Kommentarer
Postat av: nemeth

nej jag hatar den!

haha

2011-01-12 @ 22:47:13
Postat av: nemeth

nej jag hatar den!

haha

2011-01-12 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0