Jag förtjänar bättre..

Det har gått ett halvår nu, trodde att vi var mer öppna mot varandra än såhär.
Jag har alltid respekterat ditt förflutna och inte pressat dig eller varit för mkt på. Jag har hållit avstånd.
Vi har redan avslutat det en gång, men Nej du ville fortsätta träffas. Varför ?
Du har sen dess dragit dig undan, slutat höra av dig är är allmänt oengaerad och off.
Nu vill du varken träffa eller prata med mig. Vad har jag gjort dig ?
Jag har ingen aning. Men jag förtjänar deffenitivt INTE det här !
Jag går runt med en klump i magen hela tiden och kan inte sova.
Förstår du inte att saker du gör kan såra någon ? ... Och saker du inte gör.
Men tydligen så cirkulerar världen runt dig. Och jag har inget att säga till om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0