Mitt i natten inlägg ../ hänt senast !

God kväll !

Sitter just nu och väntar på att klockan ska bli 2 så att krogen stänger och jag ska hämta lillebror.
Är sjukt trött och vill bara sova egentligen men vad gör man.

.....
Så började jag skriva på inlägget i fredagskväll... så jäkla illa att inte ens orka skriva klart ett inlägg som man börjat på. Men men !

På senaste förutom all dötid som spenderas på jobbet så har dom lediga dagarna spenderats på gymet som vanligt och på stan.

När det kommer till träningen så tänkte jag börja köra änu hårdare nu.
Beställde hem lite proteinpulver och energidrycker från fitnessguru.se som ska hjälpa till mefd energi och muskeluppbyggnad.


Kommer bli grymt till sommaren, måste bara orka motstå godispåsen om alltid står på mammas vardagsrumsbord när jag kommer dit... ! 


Annars på senaste tiden så har jag haft ont i huvet varje dag, speciellt när jag sitter vid datorn, kör bil, kollar på tv, och jobbar. Ja så hela tiden då .. Vet inte riktigt vad det beror på så förra veckan så bokade jag en tid för synundersökning tills idag. Å ja det var inte synen det var fel på, perfekta värden sa optikern. Så nu får jag luska vidare efter anledningen. Synstress är ett alternativ.. eller vanlig stress ?!



Har en del grejer som cirkulerar i huvet som jag inte riktigt kan sätta ord på och få ner i bloggen. Kan ibland underlätta att skriva ner och dela med sig, men det tar nog ett tag till innan jag får klarhet i allt.
Ibland så är livet knepigt, man står inför en massa val. Ett vägskäl, vilken väg är rätt och vad händer om man väljer fel ? Jag tror att alla vägar tillslut leder till samma ände men jag vet ju inte vad jag missar eller får på dom olika. Jobba eller plugga ?

 

Får se hur det bli ...

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0