Slappt slappare slappast !

Hej hej !

Tänkte bara skriva lite snabbt innan jag går och lägger mig.

Idag så provade jag att maxa på ordentligt på gymmet. Körde lite nya övningar och ökade vikten på en del andra.
Kommer nog ha störd träningsvärk imorgon, förhoppningsvis annars har jag gjordt fel. Hmmm. Visar sig !

Annars så har jag jobbat idag, Giganten 12-19.15. Började fundera lite över semstern och ja den måste jag ta med chefen på megastore eftersom att jag ska tillbaka dit i juli. Shitt va tiden går fort, för fort.
Men får se hur hösten blir, någonting anat måste ske iaf, tänker inte jobba som varuplockare morgontid. Kommer aldrig ge mitt något, jag vill framåt, utvecklas och göra något kul, nytt.
Har hittat en del utbildningar till hösten som jag ska söka.
Högskoleprovet ska även göras 2 April så nu jäklar !
Prio ett utbildningen jag hittat ett en hotell managemnet och konferens utbildning ute i bushen även kallad Grythyttan 8 mil från örebro, 2 timmar från västerås. Annars har jag hittat lite pr och media utbildningar. Ska söka allihop ihopp om att komma in på någon. Spännande !


Tog mod till mig och skickade ett sms idag. Hoppades på ett svar, men visste inte hur det var. Fick ett svar, nästan som om inget hänt. Konstigt med tanke på att ungefär allt har hänt.
Skickade även ett mail med en länk. Ni kan läsa innehållet i länken längre ner.
Får se hur svaret på det blir ...


De närmsta dagarna blir heldagar på Giganten så vi hörs igen på fredag !
Ps.
Jag har startat en till blogg på fitnessguru.se en pushnings blogg för mig själv.

Natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0