Måndag 7 februari 2011

God kväll !

Sitter här just nu med en burk jordnötssör. Mums ! Jätte bra att hemköp har öppet till 11 när man blir sugen på nått en halvtimme tidigare. Dock så är det helt sjuukt att dom tar 10 kr mer för en burk än vad ica göra. Dom vet hur man tjänar pengar dom där !

Tänkte passa på att berätta om igår och idag innan blogg.se lägger ner.

Igår så jobbade jag en sväng på giganten sen hem och storstäda hela lägenheten.
skulle få besök och lägenheten var grisig så hade en bra anledning till städningen.
Vid 8 så kom en väldigt bakis trött sami över, vi hyrde film och jag käkade en kebab sallad.
Filmen var halft konstig och dålig och sällskapet var trött men det var trevligt ändå.


Idag så var jag ledig från båda jobben så passade på att sova till jag vaknade av mig själv, dock bara till tjugo över 10 men var grymt skönt. SLappade i soffan och käkade frukost innan jag vid 12 åkte till friskis och tränade skiten ur den energi som fanns. Skönt som fan !
Eftermiddagen spenderades sen i soffan framför ett One tree hill maraton.
Mer slapp hade jag tyvärr inte i kroppen utan blev sjukt sällskapssjuk. Försökte få över min vän Marcus men gick åt skogen.
Fick sen iaf med mig lillesyrran på bio, Burlesque såg vi. Grymt bra film ! Älskar Musikaler och att Christina Aguielera med sin pipa var med skadade inte direkt. Eller att snyggingen från Twilight var med, Grrr !


Mums !


Sen nu fram till fredag så blir det hard work work !
Giganten tisdag, onsdag 10.45-19.15 sen torsdag Giganten 10.45-15. Sen Donken 16.30-20.30.
Fina pengar.

 

Hörs på Fredag !

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0