Ett snabbt blogg inlägg...

Det är skit att jag är så dålig på att uppdatera bloggen för nu kommer jag inte ens ihåg hälften som jag ville skriva dom dagarna som jag inte skrivit. Knäppt det där lät !

Jag har iaf nyss kommit hem från ett löp och gympass på Friskis. Känns skönt att ha kommit igång med löpningen lite. Nu fattas bara att det här nedrans snön försvinner så man kan springa i spåret istället.

LCHF dieten har hittills funkat bra (i veckorna), fan har fuskats en heldel på helgerna nu. Skärpning !
Ska köra en vägning och mätning ikväll sen efter jobbet och se ifall det hänt något på 1 månad. Tvivlar lite med tanke på allt fusk.

Tänkte bara passa på att lägga upp en bild på den otroligt goda sörjan som jag och mamma åt till lunch igår.

Detta är då alltså skivad kyckling filé som man steker och varvar med stkt bacon och cheddar ost skivor. Sen linda in i folie och in i ugen en stund så det smälter ihop. FLottigt och otroligt gott !
Jag diggar den här dieten mer och mer. Sen så är mitt sötsug mer eller mindre borta. Börjar gilla mer bittra smaker så som mörk choklad och osötade smoothies.
Inget mer fuck nu för jag ska fan inte ge upp denna gång !
Beach 11, sicken skräll men kanske funkar ändå.


Den senaste veckan som det varit ganska tyst så har jag jobbat måndag,fredag och helgen.
Jag var ledig från giganten tisdag och helledgi torsdagfredag så var inneboende hos mamma som också var ledig då.
När det blir lite för ensamt här hemma så är det skönt att ha mamma att åka hem till och bara mysa och ta det lugnt. Eller jag lugtn och lugnt var det väl inte, mamma var på tokshopping humör så upp kl 10 sen direkt ut till Erikslund, stan och Hälla.

Fast är inte så mkt bättre själv ... I tisdags så inhandlade jag två par killklacksskor på Bianco, ett par svarta och ett par beiga. As snygga och på rean dessutom ! Sen blev det 4 klänningar från Gina, hudkrämer från Bodyshop och ett nagellack från Makeup store. Hade egentligen inte råd med nånting av dessa grejer men man måste ju få unna sig eller hur.


Ifredags så blev det ett avslut på något som i flera veckor inte känts speciellt bra. När det bara är en person som engarerar sig och bryr sig så finns det inte mycket kvar. Att vara trött och att vara "i en svacka" är inte en ursäkt för hur du betett dig. Så det blir bäst såhär.
Huvudvärken sen två veckor tillbaka är helt borta så jag hittade anledningen till den iaf.


Nej nu måste jag göra mig iordning för jobbet. Skriver ett inlägg ikväll sen om resultatet av 1 månads fuskdiet och en rolig lördagskväll.

 

Hej så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0