Ett kvällsinlägg !

Hellow Hellow !

Hade idag en grym dag på jobbet, inte allt för mkt folk men ändå bra drag med bra försäljning.
Åkte direkt från jobbet hem till mamma där jag tvättade och käkade lite.
Nu har jag nyss kommit hem och kikar på Die har 4.0 på tv11 medans kycklingen står i ugnen.
Jobbigt att komma på att man behöver matlåda sådär kl 10 på kvällen...


Ihelgen dåe...

I lördags så var det födelsedagsfes som gälle. Gabriel fyllde 20 i lördags och Nahir 21 i söndags så blev en dubbel.
Jag drog med mig förken Nemeth och lillebror till Skallberget hem till Heval, Eva med ett L på slutet och ett H i början haha fin beskrivning.


Jag invigde nya festblåsan som jag inhandlade på Gina för 99:-


Jag testade på en sminkning som jag såg i en blogg som blev grymt bra !
Silver lila sotning med svart.


På festen spelades det bear pong och dracks ur en bear bong. Varierade namn som fan !

Precis innan vi skulle ut så sjöng vi en truddelutt för födelsedagsbarnet.

 

Sen påväg ner till Pluto så pressade hälften av oss, alltså 6 stycken in i en bil där jag låg tvärsöver allas knän i baksätet med huvudet nedtryck för att inte synas.
Iväntan på den andra bilen som tog hundra år så tog jag en sväng förbi Bishops och hälsade på Sami som var där med ett gäng kompisar.
Sen drog vi i första bilen in på Pluto, alla andra försvann så tänkte att dom gått in redan.
Etfer ett varv inne på Pluto så var dom tydligen på Tabazco istället... Lillebror hittade fylle raff ggr 2 och dom andra försvann så jag drog tillbaka till Bishops och umgicks lite till med Sami. Det blev ett misslyckat försök till att komma in på månen och ett dyrt försök att gå till Å så vi gick och tog ett par cheese på donken innan jag följde Sami hem och gick för att möta bror min som fixat skjuts hem.

Var minst sagt en händelserik kväll där det var en del som var heta på gröten så att säga.
Men det är alltid kul att komma ut och träffa folk oavsätt hur kvällen urartar sig ...

 

Nu ska det sovas lite för att jobba heldag imorgon och på torsdag. Får se om det händer nå kul under de dagarna annars så vet ni vart jag håller hus.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0