Ett besök i Grythyttan

Hej mitt i natten !
Har nyss haft en underbart mysig kväll med min darling Nadja !
One tree hill, vin och massa prat. Sånt som behöv ibland.
Vi kom in och pratade lite om att jag fan flyttar om 18 dagar. tror inte jag fattat än riktigt hur stort det egentligen är.
Kommer sakna mina vänner och familj nå så sjukt !
Jag och min Hashtomte har knnt varan i 13 år nu, tiden går så sanslöst fort ! Men om man jämför 13 år med de 3 åren jag kommer vara borta mestadels av tiden från västerås ås är det en piss i sjön.

I torsdags så tog jag och mammsen en tripp ner till grythyttan för att kolla in min lägenhet som jag än så länge bara sätt utifrån.
Måste säga att den var större, mycket större än vad jag trodde först.
Lite halv orealistiska bilder, men så här ser mitt rum ut.
Och såhär ser köket ut...
Nå bilder på hallen och badrummet tog jag inte av någon konstig anledning men var riktigt stora rum där också.

Efter grythyttan så åkte vi upp till Systeryster i huvudstaden. Pride och familjemys var planerat.
På kvällen så gick vi ner till Kungsträdgården där det var fullt pådrg med artister och 14 tusen människor. Galet packat ! Efter en svimatack fick jag dock åka hem och spendera resten av kvällen framför teven...
Igår, fredag, så tog jag och mamma en stros på stan och frukost i parken. Hittade en del fynd både jag och mamma, varav två klänningar, en väska och galet billigt shampoo.
På kvällen så gick vi ut och käkade grymt god mat på en restaurang på hornsgatan följt av att jag fick stor pisk två gånger om på schlagerspelet. Inte så jätte förvånande med tanke på att man har en schlagernörd till syster.
En sen tbane tur till brommaplan resulterade i en mysig natt med Mr gymgrossisten.
Idag så kom tok moster upp och joinade oss för att se på Pride paraden som var helt galet lång och med galet mycke folk.
Syrrans segerpose i schlagerspelet !
All kärlek är vacker kärlek ! Pride- Stolthet !

Sen måste jag skriva med tisdages mys i stugan med Bästa fröken Nemeth.
Eller ja bilder får berätta.

Sen i onsdags så fullföljde jag ett löfte till mig själv.
Blev lite mycket på en gång men så har semstern sätt ut hittills. Fortsätter en vecka till !
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0