Vemodigt

Jahapp det va de... Nu är gamla lägenheten helt urstädat och klar. Ett stort eko var det sista som lät när jag stängde dörren. Känns vemodigt att flytta ifårn min första lägenhet, 6 månader är sjukt för kort tid för att bo på ett ställe. Det positiva med nya stället är ju att det är min egen och ingen kan huxflux slänga ut mig och så...
Ska snart åka och lämna nycklarna så är det final.

Imorgon kl 12 så får jag nycklarna till nya lägenheten och sen är flytten i fullgång igen... Fyfan för at vara sjuk just nu ! Försöker sova bort viruset men lite svårt när man är för pigg för att sova men för trött för att orka göra någonting annat...  Suck !

Ikväll så kommer nya schemat, blir spännande att se vilka tider det blir. Har hört att det blir mååånga timmar :D 

Ha´t ! 

Kommentarer
Postat av: Jacobastri

Excellent site!

2011-02-25 @ 10:10:31
URL: http://jacobastri.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0