Sjukling ..

Ligger just nu dyngförkyld hemma hos pappa. Blev en snabbvisit på jobbet igår på ca 1 ½ timme sen var det bara att sjukskriva sig och och hema för att sova hela eftermiddagen ...
Kul att bli förkyld när man har minst tid för det, jävla Alle !

Idag så ska det städas i gammla lägenheten, borde egentligen ligga hemma under ne filt i soffan men som sagt det har jag inte tid för. Först ska jag skjutsa mammsen till jobbet och sen möta ninnisen på stan för att få nyckeln hem till mig.

Igår var sista dagen på tele avd ordinarie tid och imorgon så börjar jag jobba på Merch !
Den lilla hemlisen var att jag egentligen inte skulle börja på merch alls den 1 oktober utan börja direkt i Eskilstuna på deras tele avd på 55% med extra timmar. Men nej bara för att mina chefer kan så ska dom ju självklat sätta sig på tvären ! Så jag börjar inte bara i Eskilstuna den första utan även på Merch !
Den 18e fick jag tjänstledigt från.. haha värt att jobba 18 dagar på Merch, bli upplärd, lära mig vart allt är och ska vara, jobba en vecka efter de för att sen sluta ... Aja kommer bli lite tajt men fina pengar som Koba skulle sagt.
Känns grymt bra iaf att byta varuhus, få en ny chans att verkligen visa vad jag går för och kunna utvecklas på ett sätt som fungerar för mig. Har redan träffat nya chefer och de flesta va kollegorna och käner att jag kommer trivas grymt bra. Kommer jobba där på ett vikariat på 9 månader.

Nu ska jag göra ett ryck mot köket för lite käk innan jag gör mig i ordning för dagen !
Gör ett mobilinlägg från lägenheten sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0