OjOj !

Fick idag höra att jag var väldigt dålig på att uppdatera bloggen... Och ja se där var fan i mig 3 veckor sen ! Katastrof !

Så här kommer en kort uppdatering innan jag ska iväg på lite myspys med film.

idag så var det tänkt att jag skulle vara eldig men Christer från Eskilstuna ringde och behövde min hjälp så idag jobbade jag på tele avd. i Eskilstuna. Kändes grymt bra med lite miljöbyte och det gick väldigt bra också. Lite annorlunda sälj från Erikslund med mer tid för varje kund. Så som jag vill ha det. Grymt trevliga människor som jobbar där, satt och snackade politik och skit på lunchen, skönt att äntligen någon håller med mig :)

nej nu måste jag bege mig, skriver en länge uppdatering sen när jag fått turkietbilderna från mamma och samlat tankarna lite.

Puss puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0