Nu händer det grejer !

Just nu så sitter jag på golvet i vardagsrummet. De enda möblerna jag har är en säng och en gungstol... Flytt är alltså på G ! Allt ligger i kartonger och påsar lite äöverallt i hela lägenheten. Om ca 30 min så kommer pappa och farfar hit för att hjälpa mig å töma skiten.

Är lite paj i ryggen efter att ha spenderat natten sovandes på en bäddmadrass i varagsrumet. En pannkakspicknick blev det igår med film och tända ljus. Myspys ! Tanken var väl att flytta in till sängen men båda tvärslockande innan vi han säga halv 7.

Sen så händer det en till grej som kommer ändra exakt varenda rutin i min vardag. Allting blir helt klart imorgon så säger då vad som kommer hända. Är sjukt glad och spännd på det nya ! Kan säga att det inte direkt var vad jag hade förväntat mig efter många motgångar och nedtryckningar.


Lägger upp lite flyttpics och sånt imorgon när jag har mellanlandat hemma hos pappsen för att bo där fram till fredag. Ger mig gått om tidtill att städa här.


Talk to you later !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0