Lite blandat ...

Idag så fylldes den första flyttkartongen och hyran för den nya lägenheten small ner i brevlådan. Shit det går fort nu, bara två veckor kvar och ca 1 vecka kommer ägaren och hämtar alla sina möbler ... Så i 6 dagar så kommer jag endast ha en säng i lägenheten. Haha kommer vara lite läskigt att bo så tomt tror jag.



Sen har jag även storstädat alla rum förutom badrumet. Tänkte att jag skulle skura alla golv men gick inte då jag kom på att det är en stor spricka i botten på skurhinken, hmmm ... Fick ta disktrasan på spillet från förra helgen och blunda för hur det ser ut i badrumet. Får ta och fixa en skur hink till flyttstädningen...

Sen påtalom förra helgen så hade jag lite brudar över på förfest på fredagen. Var sjukt festsugen efter den otroligt lugna veckan i turkiet så en utekväll var det optimala. Så All in var planerat ...



Hahaha älskar den gär bilden på Alexandra !



<3

 

Sen finns det lite mindre smickrande bilder på en lite för överförfriskad Michaela men dom kommer ingen få se någonsin ... 
Iaf efter förfesten bestående av drinkar, singstar och turkiskpeppar shots så skulle vi ner till krogen.
Efter att ha blivit halft buren till bussen, tömt magen på en parkbänk utanför musses så tog jag en taxi hem och halv 1 så tvärdeckade jag i sängen.
Tror jag tog All in begreppet på liiiiite väl stor allvar.

Dagen efter så sov jag till prick 8 då jag vaknade och var as pigg. Spenderade dagen i köping med mamma där jag köpte sjukt goda munkar och tittade p ånär hon klippte sig. Sen blev det fika hemma hos Moster som hade fyllt år tsm med min andra moster, min kusin med sambo och deras barn. Så sjukt söta ungar dom där !
På kvällen så blev det lite socialsiering med trevligt folk oh mysigt sovsällskap.

Sen i fredags så var det ju äntligen dags för tattueringen !
Den bilden jag hade i huvet stämmde inte för en sekund överens med resultatet förutom att jag ville ha ett hjärta.
Så här blev det iaf !

Så ser den ut efter en nästan en veckas läkning, får ta en bild sen när den slutat skorpa.

 

Snart så ska jag bege mig till jobbet för att jobba 3 timmar mellan 16-19, värd tid ! Sen har jag en ledig helg.
Blir till att gå och rösta på söndag sen ska jag bara ta det lugnt och fortsätta packa lite smått. Har inte så mycket prylar så går fort. Tror nog jag ska dra med mig morsan ner i hennes källare och rensa ut grejer som är lika gamla som jag är ...

 

Talk to you later !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0