Fredag och helgen

I fredags så bestod dagen som sagt utav storstädning och karongfyllning. Kl 16-19 stod tre timmars värde tid på jobbet på schemat. Efter jobbet så fick jag skjuts hem till Jessie-James där hon bjöd mig och emmsan på middag. Middagen blev till en förfest och det kom lite folk. Bland annat min darling Nemeth. Tanken var att jag bara skulle dicka lite vin och umgås innan jag skulle avsluta kvällen med en film hemma. Jovisst.. Efter typ fjärde glas vin som blev typ överfullt så kände Emma att jag kan ju fan inte gå hem nu. så det gjorde jag inte heller. Kvällen avslutades på Pluto. Där så var det lagom mycket folk och ja som vanligt en och annan kund som vill att jag ska smussla en iphone till dom på sidan av för en viss summa pengar. Suck, som om jag inte har annat för mig liksom ...

Ninnisen var liiiiite ledsen över att hon inte ville följa med ut, hehe !


Emmsanboo !

Lördagen spenderade jag med mammsen, vi tog en promenad på björnön, åkte och handlade och tog en tripp förbi Media Markt för att inhandla lite billiga hårgrejer.
På kvällen så gick vi ner på Kulturnatten och kollade på team picasso, har inte sätt dom förut så kändes som om att det var dags nu. Vi tog sen en stros genom stan och hittade på en gäng grabbar som stod och spelade trummor. Helt sjukt häftigt ! Vi käkade sen pizza på amore innan vi hyrde en film och myste hemma hos mig för en stund. The big finaley bestod av Trix eldshow med raketer och klockspel till. Synd bara att vi missade typ halva, av någon konstig anledning.


Söndagen bestod av en jäkla massa ätande och röstandes.

Tog en jätte fin bild på Mammsen med iphonen utanför vallokalen.

Var osäker på vilken disktrik jag tillhörde eftersom jag lyckades tappa bort röstkortet men lyckades hamna rätt tillslut.

På eftermiddagen så blev det fika hemma hos moster med moster nr 2 och kusinbarnet.

Efter att ha moffat i mig både morotskakor och paj så rullade jag hemåt och gjorde mig iordning för middag hemma hos pappsen. Grymt god kött gryta bjöds det på med en sjukt god äppelpaj till efterrätt... Sen tog det stopp i matintaget. Tur annars hade jag exploderat haha !
Kvällen/natten avslutade med att titta en stund på valvakan, sjukt nice att det gick bra för mitt parti !

Men vilket jag röstade på avslöjar jag icke !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0