Waka waka !

Yeah ! Nu är i stortsätt allt klart inför Danmarksresan på fredag ! Pengarna är på kontot, skivan är brännd och GPsen är het ! Kommer bli hur grymt som hellst och jag är stört taggad ! Måste bara leta fram kameran ur en av många flyttlådor. David fucking Guetta !


Idag så var första dagen på Merch och det var som jag trodde, sjukt trött tjej som gick upp halv 6 imorse och lyckades aldrig vaknta till så mellan halv 2 och halv 4 så låg jag och sov gott. Kul kommer jag inte kunna somna ikväll, fast det gör inget. Blir en massa mys istället. Michaela Gillar Detta !

Imorgon så är även första dagen i Esklistuna så först 7-10 på Merch sen 13.30-19.15 i Eskilstuna. Blir ett gympass däremellan. Ska fanimig kunna anpassa mig till att bli lite morgonmänniska wtf ! Så ingen mellansömn imorgon tack ! 

Påtal om sömn så har första natten i nya lägenheten ägt rum, haha chicken som jag är så sov lag med lampan tänd. Fatta om det är tvärmörkt i rummet, ingen tillgång till lampa på 5 meter och det skulle verkligen komma in någon eller börja brinna eller att en vattenledning spricker, då är jag körd ! Så en nattlampa fick det bli. Sov gott iaf. Huvudsaken !

Nu ska jag göra ett ryck in i duschen och duscha bort sovlukten.
PÖSsSa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0