Söndag !

Nu har jag äntligen kommit lite i ordning här hemma, tv är riggad och sängen är iordning pysslad. Mer beövs inte för stunden.

Var på Ikea idag och lämnade tillbaka tvbänken jag skruvade ihop igår. Kikade sen på lite alternativa lösningar då det inte fanns någon tvbänk som passade mina krav. Istället så kommer jag köra på en sådan här som tvbänk:

Är 180 bred så kommer ha en stor blomma ståendes brevid som väggutfyllnad. Perfekt förvaring för papper och skit som man inte vill ha synligt.

Och sen eftersom att jag bor i en etta och har min stora säng i vardagsrummet så kommer en sådan här passa perfekt:

Den kommer stå som avdelare mellan soffan och sängen. Då känns det lite mer som två rum. Sen kommer det vara grymt snyggt med lite korgar och ljuslyktor i.

Sen efter ett grymt tips om bra mattor så åkte vi ut till mattbolaget på erikslund där jag hittade två alternativ på mysiga ryamattor. Den ena är svart med lite vita trådar i sig medans den andra är mer grå med lila trådar i sig.
Får se om jag ska ta en matta som pssar möblerna eller gardinerna. Får se sen när soffan kommit och det har blivit omtapetserat härinne.

Kommer bli awsome !
Sen nästa vecka ska jag bestämma färg till köket och hallen så blir det omgjort också.
Blir verkligen min lägenhet.

Kvällen kommer bestå av tv tittande och uppackning av kläder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0