Lugn kväll

Idag så har jag och mammsen pysslat lite i nya lägenheten. Känns skönt att komma lite i ordning så det blir lite mer beboligt.

En säng har skruvats ihop och även en tv bänk.

Dom fick skruva medans jag satt i gungstolen och tittade på, varför anstränga sig i ondödan ? ;)

Tvbänken däremot gav mig fan på att få ihop!

Synd bara att den var felkonstruerad så att inte alla hålen passade med skruvarna och att den är på tok för liten för både tv och resten av väggen. Tur att Ikea har ett grymt öppet köp, får lämna tillbaka den helt ihop monterad och få alla pengar tillbaka. Ska försöka hitta en bänk som är runt 2 meter istället för 118 cm...

Sen väntar vi på tapetsering, vardagsrumet betalar jag för men hall och kök skulle jag få omgjort kostnadsfritt då det ser ut som om en 5 åring har lektloss med väggarna.



Just nu så sitter jag i soffan hemma hos pappa och kollar på ace ventura. Gör ett sista försök till att bli helt frisk. På måndag så ska jag vara fit for fight kl 7. Merch i 2 veckor startar. Sen jobbar jag första dagen i Eskilstuna på Tisdag och då ska jag rocka, inte nysa eller hosta utan ge allt !
Är grymt spännd men det kommer bli grymt. Väntar bara på lite pengar så jag kan köpa mig en egen bil.
Som tur är så har jag en underbar mor som lånar ut sin denna månad så jag smidigt kan ta mig till jobbet då det oftas är 45 min jag har på mig från att jag slutar på erikslund och börjar i eskilstuna.
Lite action, loving it !

Ha en jätte bra kväll allihop så skaj ag bara avsluta med en as skön lapp jag hittade på porten som en as skön granne skrivit.


Hahaha kul att det är lite jävlaranamma i grannarna !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0