Long time no see !

Hallå hallå igen, då, för länge sen !

Shitt va tiden flyger förbi, har inte bloggat sen innan Guetta, fan va dåligt av mig !
För att sammanfatta Köpenhamnsresan så gör jag ett urklipp ur Emelies blogg med tillhörande kommentarer. Hoppas det är lugnt gumman :)

Copenhagen- dj HÄST remix
Ah, jag skulle ju bli hämtad "strax efter 8" men typ fem över ringer michaela och säger att de blir sena- anledning: affärerna öppnar 8. så man blir upplockad lite senare och hoppar in i en bil med okända människor medveten om att vi kommer leva PÅ varandra i tre dagar. känndes sådär. vi som åkte var jag, nemeth, michaela, sofia och johan. (och adam aka dj SKÄGG) första stoppet är i katrineholm för att snylta papper och pennor av en hög tant på macken, alltså hon var så sjukt speedad, vi behövde papper för bilbongo och andra lekar. jag var kung men blev anklagad för fusk- trots att jag bara ägde. lunchstopp på frasses i ödeshög var rätt fail och sedan körde vi ett par mil fel för vi skulle ju inte till helsingborg utan malmö. sedan äre jag som hamnar bakom ratten och det var nog vid det tillfället som övriga resenärer insåg att det här skulle bli en sjuhelvetes helg. för när jag väl betalat bron och tagit kvittot (hängandes ut ur rutan som jordens fuckface) får jag motorstopp sedan rullar det liksom på. danmark är ett laglöst land där människor kör bil i cykelfiler och cyklar mitt i vägen, man har också rödljus i rondeller och en satans massa enkelriktat. vi kom i alla fall fram och hamnade i ett rum med pål och 5 våningssängar (kanske inte min vanliga standard) och när vi ska gå ner och käka har någon sulat jordens sten genom rutan på ytterdörren. jag fick panik- igen. sedan vare konsert med någon dj jag inte minns namnet på, framkörningsavgifter på 90 spänn och gifflar. dagen efter gick vi tjejer på shoppingtur medans killarna ollade rummet. på kväll numero 2 släpas det in ett bord från köket på vårat rum och vi kör ölspel för att avbrutna av en dansk kvinnoröst. det visade sig efter om och men vara brandlarm så vi tar oss ut lagom tills två brandbilar har kommit, adam med HELA packningen, vi andra med varsin cider. lite partypooper men ändå nice. ute på stan blev det inte mycket härj för vi var för små och när vi ska hem backar johan, sofia och ah whoever, in i min nemeths och michaelas taxi! aaaastaskigt, men de andra fick höra ett riktigt for helvide och sedan kom vi iväg. ja sedan åkte vi hem dagen efter. ingen big deal kanske det verkar som men ni ska veta att det var underhållande. speciellt som johan fick elstötar, sängar gick att vika ihop och att vi dessutom hade en spritefontän på rummet.

Postat av: nemeth

jag kan säga hur det låg till. david FUCKING guetta, aka mannen jag ska gifta mig med när jag hittar ett bra land som har månggifte är lagligt så vi kan lerva lyckliga (jag, jockeberg och davidguetta) först tog 3 timmar av GALET bra uppvärmnings DJ Don&Palm från gbg samtidigt som jag har aldrig och viskleken utfördes till fiskshottar, när Guttan skulle börja lira var vi redan genomvåta och näst intill slut, men när tonerna till Getting over dunkade ut så fanns det ingen morgondag. Det var "armen-ur-led" i 2 timmar och om Love is gone var galet, så kan jag säga dig Lisa med luggen att när man hör milliskunden av tonerna till One så blir HELA arnenan galeeeen! (eller bara jag, men de kändes så) Det var blött, det var hett, det var kärlek. Och när I gotta feeling spelas och man inser att det är sista låten för kvällen var man lycklig. Vi gick ut, åt gifflar och tog en dansktaxi hem till Paul Polack.

Skägg från Västerås <3

Lite bilder kommer här !









Då har vi fått den delen avklarad !

Annars de senaste veckorna så har jag jobbat stört mkt, vart två dagar på Elbit i stockholm och myst sjuk mkt med Sötnosen..

Förra helgen så var det en del av familjen eriksson ute på rövartåg ! JAg,pappsen och alle skulle bowla och dra ut och käka på fredagen. Vi började med att knäppa den första kl 4 på eftermiddagen, bowlingen började kl 5 där det blev två till. Efter bowlingen drog vi vidare till BMB på after work och gratis käk( pappa bjuder!) där det blev ytterligare två. Ptja runt kl 8 så var vi pigga och fräsha, not ! Vi tog en krogrunda som hette duga innan vi landade på Å där vi tog stans sista. Vid 10, efte en vurpa vid rudbeck så hamnade vi i pappas kök och avslutade kvällen med att spela Neger och Gin. Mycket trevlig och galen kväll !

Nu har jag en 3 dagars ledig helg, kan inte beskriva hur grymt skönt den är !
Tänkte att jag skulle dra mig till gymmet nu men får bli en stan runda innan jag ska hem till Eli på jobbet ute i Arboga typ. Får ta en skön prommenad sen när jag kommit hem. Ikväll ska jag sova hos mammsen och äta gott för imorgon ska vi köra förådsstädning 3000 ! Nu kör vi lensa,rensa,trensa(?) !
På lördag kväll så blir det halloweenparty @emma berglund med tillhörande utgång. Maskerad på hög nivå!
Bilder kommer !
Sen söndag så blir det en tripp med mammsen till Barkarby för eventuellt lite shopping, om det finns nå fint.

Ha en trevlig helg så hörs vi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0