Halloweenpary @ EmmaB

I lördags så var det Halloweenparty hemma hos Emmsan med utgång på de.
20-tal var temat för mig och jag gick fan all in !



Blev grymt nöjd med allt och hjälpen jag fick av tjejen som jobbar på Glitter.
Blev dock ett par andra skor eftersom dom här klappar i hälen, inte dans eller gå vänligt !

Sen var det ju självklart lite mer folk där !


Ellen som var dykare !


Zombie, sminkad av the fabulous Jessie !


En fransman, Jean-Pierre ! aka Andreas


Emma var... Emo?!


Och en sjökapten !


En bakåtvänd bild på mig och Ellen från iPhonen..

Sen var det mer folk där som inte var utklädda så dom får inte vara med.


Efter förfesten så packade vi bilen full, 4 pers i baksätet och en liten skrattande Emma i skuffen.
Ner till pluto bar det, där det var smockat med folk och grym stämning och även sötnos med friends kom dit.
Efter en äcklig subway och den värsta taxiresan ever, som resulterade i att min vita jacka och sjal var full av cola. Jäkla idiot som körde rally sen tvärnitade inför varje korsning ...
Lite mys på de så !

Thats was saturday ! Nu dusch sen jobb,jobb, jobb !
Just ja på tal om jobb så kan jag nu berätta att jag fått ett til jobb utöver Giganten. Har vart lite hemlis med det ... Men nu vet ni också. Vart det är får ni som inte redan vet gissa ;)

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0