En störd ledig dag och en lattjo helg !

Hallå hallå kocken Michaela här !

Håller just nu på och lagar lite mat och matlådor. Fast biffarna bränns snart så verkar det bli gott med lite hemmagjort potatismos till.

Idag så hade jag till en början ledig dag med shopping med mammsen.
Kvart i 4 infann jag mig på jobbet då klanten oskar missat att han skulle jobba, tack för den !
Det var början på en 8 dagars vecka. Hard work work ! But we Do like it :)

På tal om jobb så skulle jag skicka mail till min nya extrachef men gick ju sådär då tydligen adressen inte stämde, hmm ... Får luska ut den så jag hinner informera om julen innan han hinner lägga schemat så han slipper ne massa onödigt efterarbete då egentligen inte kan börja försen i januari.

I helgen så fyllde iaf min Darling Denise 20 år så var fest för henne i lördags.
Blev nyktert och tidig myshemgång för mig. Var annat än vad det blev för henne. Deckning, nerspydd telefon som dog totalt, en massa vin och mintushottar. Haha tanken är ju att man inte ska minna sin 20års dag, eller har jag missuppfattat det ?
Även min Darling Micaela var där och Denises underbara föräldrar. Alltid sjukt kul att träffa folk man inte träffat på länge.

Som sagt så blir det nu en 8 dagars jobb vecka och sen 3 dagar ledigt.
Hoppas att tapetserarn kommer nu i veckorna så jag kan få lite ordning på stället ... Börjar bli skapligt rastlös kan jag säga !!!!!

Snart kommer sötnos så blir film och mys.
Hörs some other day !


Kommentarer
Postat av: Victortindra

This is a very good site. Thank you.

2011-05-09 @ 12:17:17
URL: http://victortindra.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0