Tripp till e-tuna !

Vid halv 1 så plockade fröken Nemeth upp mig och vi begav oss till Eskilstuna.
Blev ett första stopp hos Christer på Elgiganten där min nya telefon inhandlades. ÄNTLIGEN är den min !

Så fin blev den !

Sen efter mycket vimsande och felsvängar så hamnade vi på tuna park där vi tog en lunch på coop forum av alla ställen haha.


Sen efter vi upptäckte att tuna park var skit så bojkottade vi den och åkte in till stan istället.
Där blev det en outfit från vila och bikbok, linnet jag köpte har jag kollat på länge så var dags att köpa det.

Skjorts från bikbok 249 :-, linne från Vila 249:-, Spets leggins fårn Vila 159:-

Mys bh och trosor från bikbok, fick trosorna på köppet så betalade endat 99:-

 

Sen så har mitt armväck blivit ännu mörkare och ännu mer lila och ännu större. Crapp !


Inte så snyggt kanske ...

 

Nu ska jag ta en promenad hem till far med mina gamla telefon, han köpte den för kap priset 500 kr så nu blir han glad att den är leveransklar hehe. Senare ikväll ska jag baka bullar med Alex och kolla på Greys !

 

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0