Sooooon !

Detta kommer ni att få höra minst 20 ggr till men snart fyller jag år ! Imorgon är det bara 4 veckor kvar ! Awsoooome !

I lördags så var det som sagt fest på Pluto, var sjukt trevligt med ganska sjuka människor, mestadels från Giganten haha.

Söndagen spenderades på jobbet och sen myskväll med en mycket trött och bitter älskling, haha så söt när han är bitter fitta. Vi lagade Världens godaste lasange och åt ostkaka och oreos till efterätt, inte ihop fast dte kanske kunde blivit gott haha. Måndagen spenderades till 90 % i sängen framför teven, grymt skönt att stänga av och bara ta det lugnt.
När jag sen kom hem så tog jag tag i vecko-disk-berget som stod och väntade ... Önskar att man kunde blunda och få skiten att försvinna..

Idag så har jag jobbat mellan 11-17, lagom skön tid sådär. Tog äntligen tag i en grej på jobbet idag som jag gått och grämt mig för länge nu, skönt att ha fått det gjort och hoppas på det bästa nu.
När jag kom hem så lagade jag monster load av kyckling wok, frys ränsning. Haha lite ovanligt att börja en löne månad med att ränsa ur frysen. Maten blev god fast lite stark, satt och svettades som en gris haha.

Imorgon så ska jag först till läkaren vid 9 för att ta hand om mina psyk sov problem som snart kommer skrämma bort en stor del av mitt liv, i 19 år har det bara varit jag så har inte brytt mig så mycket om dig men nu är det annat när det finns en viss person som jag inte skulle klara mig utan.
Jag har alltså gått och pratat i sömnen i hela mitt liv, har varit illa visa perioder och bättre andra men det haralltid varit nått... Lite jobbigt när man inte kan sova ordentligt och inte kan påverka det själv på nå sätt så hoppas läkaren har någon lösning eller om jag blir skickad till psyk vilket inte vore så kul kanske ...

Efter läkaren så ska jag träna och sen ta med mig Ninnisen och sticka en sväng till Eskilstuna för att ÄNTLIGEN inandla min rosa kärlek ! Sen blir det en sväng till tuna park också och eventuellt ett cykel köp i sala, hittade en intressant annons på blocket.



Just nu så sitter jag och tok dunkar denna på repeat !

Ha en bra kväll !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0