Shoop shoop

Detta kommer bli ett långt inlägg i en snabb version haha !

I torsdags så var jag som sagt med jessie till stockholm för att bli kropssmikad av henne.

Vi tog tåget vid elva och var uppe strax efter 12. Vi mötte upp hennes klasskompis och satte oss på Mona lisa på kungsholmen och åt en snabb lunch. Blev två stora mackor.. "Ursäkta vad kostar dom här?", "Hmm vi säger 38 kr, specialpris bara för er" Haha skulle aldrig hända i västerås.
Sen Begav vi oss till skolan där jag fick mig en fin bikini.

Ganska coolt tycker jag haha, kändes lite konstigt att ha en person som stirrar sönder sig på mina bröst haha.

Igår fredag som var Älsklings födelsedag, grattis i efterskott till honom !


Jag och mammsen började dagen med att köra ett pass på gymmet, sen solade vi.
VI gjorde oss i ordning och beva pss ner till fritidsresor för att betala våran resa. Ja vi har bokat resa !
Den 30 augusti så blir det en all inclusive resa i Kemer, Turkiet. Ska bli så najs !

Så sjukt skönt !

Sen så gick vi en sväng innan jag vid 3 skulle skjutsa pappa och gubbarna till övernäs, tjugo över 3 behagade pappa att dyka upp sen skulle vi hämta öl hemma hos honom för att sen åka till bäckby och hämta upp 2 fyllenissar. Vid 4 så racade jag med robin hem som kom från eskilstuna, på nått jävla höger så hann han inte bara ifatt mig utan även körde om mig utan att jag ens såg en skymt av honom. Skumt det där ! ...
Vi åkte iaf sen hem till honom och sätdade upp och handlade inför middag med hans familj. Tacos skulle serveras med mumisg efterrätt. Vid 1 inatt så åkte jag för att hä'mta hem gubbarna och vid tio över 3 så var jag äntligen hemma och kunde sova.

I present så hade jag bakat ett försök till efterrätten som vi åt i dublin som var To die for ! Och ja det blev min också, så sjukt god med choklad kaka paj som är så rinnig så det bara smälter i munnen. Tyvärr så tänkte jag inte på att ta nå bilder på kakan eftersom det var lite stressigt. Sen så köpte jag även min favorit parfym på honom, armani code. The best for the best !

Idag så ska lillasyster Matilda konfirmeras så jag ska snart dit och agera fotograf. Efter kyrkan som börjar vid 3 så ska jag Denice och Johanna rusha till stockholm.

Lady gaga ska ju seeeeees ! Kommer bli så sjukt grymt. Förväntar mig en brakhäftig show med mycket ombyten och spektakel. Får skriva imorgon hur det var. Sen imorgon kväll så ska nog jag och älskling gå på Iron man 2. JAg vill gå på bio och han vill se den filmen så blir perfa de, har inte sätt ettan men funkar nog ändå.

 

Nej nu måste jag sminka mgi och dra mig hem till pappsen.
Ha en bra dag !
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0