Mmm oreos !

Just nu är jag så sjukt sugen på oreos, såg dom på ica och gick för bi dom och kollade på dom, tog på dom minst 5 ggr. Snacka om beslutsångest och vilken besvikelse när jag gick därifrån utan dom. Men dukitg ändå, är farligt att vara i en matbutik när man är vrålhungrig. + i kanten till mig.

I söndags kväll så gick jag och hunken på bio, iron man 2 sågs. Sjukt bra film, välgjord och bra handling. En film i min smak. 2 timmar gick den på fast det kändes som 40 min. Efter filmen så åkte vi hem till honom och gjorde som vi alltid gör, somnade i soffan, haha sicket radarpar !
Måndagen bestod av slapp i soffan och tvätting, lakan tävttades och byttes. Älskar doften av nytvättade lakan så sov extra gott inatt, tror jag iaf. Är helt slut nu och har varit det hela dagen även fast jag gick och la mig innan 12 inatt...

Idag så fgick jag upp vid 9 och pallrade mig till gymet, bröst och armar fick sig en ordentlig omgång, känner att träningsvärken kommer nu. Sen så jobbade jag hela 3 timmar mellan 14-17... Tog bussen hem och gick som sagt till affären, fick sms av jennifer. Rushade hem lagade mat som sen toigs med hem till lisa där vi grillade och rökte vatenpipa. Nyss hemkommen är jag nu och ska sova.. Se om jag blir piggare imorgon eller om mina drömdemoner håller mig uppe halva natten, men ska försöka sova hela 10 timmar iaf..

Natti natt !
// Michaela

Kommentarer
Postat av: Syveralise

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-08 @ 20:21:49
URL: http://syveralise.bloglyric.com
Postat av: Syveralise

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-03-08 @ 20:22:16
URL: http://syveralise.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0