Lördag 22/5

Känns lite smådeppigt när saker inte alltid går som man vill... Fan ville verkligen ! Guess it wasn ment to be. Eller så är det dags att släppa det innan Robin blir irriterad på mig haha ;) Men det är synd ändå...

Igår som blev det lite catshing up med Alex som jag inte sätt sen innan hon stack till Amerikt.

Blev en breezer på tabazco och mycket prat.

Invigde min nya klänning från Nelly som kanske var liiite kort bak. Vafan tutade folk för ?!

Idag så ska jag iaf jobba mellan 11-16 med Nyströmarn, kommer bli trevlans ! Sen efter de så är det hem för att göra sig i ordning för en kväll på pluto, start 19.30. 30 års festen igen mec en sjkt massa roligt folk. Kommer bli trevligt det med.

Denna snygging tillsammans med mina lila klackar från bianco och en jeans jacka kommer sitta som en smäck !
Färgklick javisst !

Nu ska jag snart åka och skjutsa lilla syster som ska ova hos mig inatt, får ha en bil hela helgen för de så är nice !
Sen så är det bara 1 månad kvar imorgon tills jag fyller år !
Ha en bra dag så ommer bilder sen
// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0