Leeedighet !

Just nu så är jag mitt uppe i 4 dagars ledighet ! Skönt !

Igår så hade jag en heldag med Bruno som bestod av promenader runt hela stan ggr 4.
Började med träning sen promenad hem till tobin för att hämta bruno. Promenad hem till mig, promenad ner till stan, promenad till löga, promenad tillbaka till stan, promenad till kristiansborg, promenad tillbaka till löga, promenad och cykeltur från löga hem till robin. Kan det ha blivit 2 mil tro ? Känndes så i benen iaf !


Sandig hund !

Blöt hund !

I slutändan så var det jag som var helst slut och inte hunden, suck !

Robin jobbade till 22 och kom sen och plcokade upp mig, åkte och köpte donken. VAr sukt hungrig efter allt traskande. När vi kommer hem igen så är strömmen väck, precis när vi tänd ljus i hela lägenheten så kom den tillbaka... värt !

Nu så har jag för en stund sen vart på blodcentralen och lämnat blodprover inöfr att senare kunna bli blodgivare,
Jag skrev ett inlägg om det i höstas och jag har inte glömt bort det. Så nu blir det av, eller ja om jag är fullt frisk vill säga. Tyckte att stortån börjar bli lite svart i tonen, kan det vara aids? haha skämtåsido..

Nu ska jag snart ner på stan till nästa äventyr för dagen, än så länge hemligt och mytcket spännande !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0