Lady gaga 8 Maj !

Sitter nu nyss hemkommen i älsklings stora tröja och lyssnar på musik.
Gårdagen var fuckin awsome, så jäkla häftigt !
Efter matildas konfirmation så rushade vi som sagt till stockholm i ös regnet, himlen öppnade sig totalt.
Vi kom upp strax innan 6 och gjorde iordning oss på en millisek och åkte sen med tuben ut till globen där det var smockat med folk. Stod ute i ösregnet och väntade i kanske 15 min innan vi fick komma in. Värt att fixa håret liksom... Prick halv 8 så började förbandet spela. Sångaren såg ut som en manlig version i gaga i glittriga skor.
We sell precious weponds tror jag dom hette ... 4 låtar fick dom spela iaf innan det i 45 min var paus innan Gaga entrade scenen.

Lite bilder från min halv braga mobil kamera, syster har dom bra ..



Var skit grymt !

En bit efter halva showen så fick mitt huvud för sig att nej nu vill jag inte vara med längre... Blev sjukt yr och kallsvettades så fick gå bort från myllret av folk framme vid scen och ställde mig längs bak. Tog två sek så försvann jag helt, en vakt sprang och tog emot mig innan jag föll i backen. Han ch en sjukvårdare släpade iväg mig till en stol där jag fick socker och vatten. Efter någta minuet så mådde jag bättre och ställde mig längst bak för att se klart konserten. Tur att det finns vakna och proffisionella människor på plats ifall något sånt här skulle hända.

När konserten var slut så mådde jag näst intill brai gen så vi tog oss in till stan och entrade solidaritet där det var jsukt mkt folk, vi slock slackarna i taket och shakade våra lurviga tills klockan var strax innan 3, det blev cola för mig den kvällen eftersom huvet inte var på topp... Efter ett stopp på donken och ett lönlöst försök till att få tag på en taxi så tog vi tunnelbanan hem till Denice där vi blöta och frusna la oss och sov vid 4. Kan lova att det var skänt att sova till 12 idag, även fast jag sov på en minimalisk soffa...

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0