En mysig kväll !

Igår så jobbade jag sega 4 timmar på Elgiganten, slutade 6 lagom sent. Hela dagen var fuckin kaos så var skönt att sticka därifrån och att nu vara ledig i 6 dagar. Koppla bort jobbet toalt !

Vid halv 9 igår så kom en efterlängtad Robin hit men sin bråkstake till hund och lite spicy hot. Mums !
Vi hade det mysigt och snackade lite skit.. Vid strax efter 12 så blev jag grymt godis sugen och det var älksling också så efter en väldigt lite övertlning från hans sida så åkte vi till statiol och käpte godis och karamiliserade bullar för totalt 130 kr. Haha sanslösa priser !
Hade en sjuheslikes natt då Bruno hoppade upp och ner från sängen 20 ggr, hälften av dom så vågade han inte hoppa upp utan väckte mig genom att kraffsa på mig och sitta med huvudet på sängkanten tills jag släppte upp honom, suck.. Vid 7 blev jag arg så robin vaknade, sen fick jag sova ett tag till.
Så grymt skänt att ha någon brevid sig när man sover, så sjukt mysigt ! Uppskattas till tusen.

Imorgon så ska jag åka med Jessie upp till hennes skola i stockholm för att stå kroppsmodell till hennes sminkning. Ska bli grymt spännande och kul. Sen på kvällen ska jag fixa med babys födelsedags överraskning. Hoppas det blir bra !

Nu ska jag äta resterna från igår...
see ya !
// Michaela

Ååå nu blev jag sugen på att se fast and furious så det ska jag ta och göra (Y)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0