Torsdag kväll...

Har nu fått nog av min touchmobil och har nu skiljt mig från den på prov och testar en ny älskare för och se om kärleken är stark nog till jet:en ...
 

Den nya älskaren blir morsans gammla Ericson s500i. Tycker inte om sony ericson men den är att föredra före touchen.. Får se hur det går med denna ...

Idag så fick jag ett paket från h&m med kjolen jag beställde och så här ser den ut på:


Kommer bli mycket fint sen i vår med min skinnjacka och ett par snygga glajor och min lite mer normala hårfärg, ska färga det choklad brunt efter dublin.  Trivs bättre i det har jag kommit på.

Imorgon så jobbar jag mellan 12-18.15 sen ska jag hem sova hos pappsen för på lördag så åker pappa och barnen eriksson till Romme och åker skiten ur oss. Den som är minst blåslagen har gjort ett dåligt åk .. Brukar vara jag som gör värst vurpor men det bjuder vi på. Kommer ta med kameran för lite bilder haha.

Se upp i backen !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0