Tisdag !

Är tio minuter kvar tills jag ska ta mig till bussen och åka till jobbet så tänkte skriva ett litet morgon inlägg.

Har de senaste dagarna jobbat och kollat på festivalen med mammsen. Idag så ska jag jobba mellan 12-18, så jäkla skönt att få lite mer rutiner på dagarna !
Btw så älskar jag det här vädret blir lite extra lycklig sådär, om det nu är möjligt men ja jag älskar sol och blå himmel. Skulle bara vilja sitta ute en hel dag och njuta, men det tålamodet har jag knappast. Försökte göra det igår då jag hade en timme att slå ihjäl innan jobbet. Jag satt med en bok i tjugo minuter innan jag tröttnade och åkte ut till jobbet, var där 45 tidigare haha. Sjukt lite tålamod ! Jimmy blev glad som fick tidig lunch iaf.

Idag är det då tisdag och på torsdag så är det endast en vecka kvar till vi åker till Dublin, jag & älskling och hans familj. Ska bli sjukt skönt att åka bort och tänka på annat för ett tag, mobilen kommer vara avstängd och på hotellet kan jag lova ! Är borta i 4 dagar och då ska myckt hinnas med. Kameran följe givetvis med !


Tänkte avsluta med att säga att jag har världens underbaraste pojkvän !
Om du var ett hav vore jag en våg
Om du var himmelen skulle jag ha vingar
Om du var ett regn hade jag vart hav och land
Om du var musik vore jag en sång
Om du var vidderna ville jag va´ vinden
Men jag skulle inte va´ nånting om du inte fanns

Ha en bra dag !
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0