Svulleri Svullera !

Kvart över tio så mötte jag upp Alexandra på stan och i mina mörsar klackar så började vi med att gå till forex och växla pengar. På vägen dit gick vi förbi Belle och såg en jätte fin skylt där det stod "allt ska bort 100 kr styck".
Hallå skoppingbegär !
Efter en lång väntan inne på forex så gick vi genom halva stan innan ett begr som hette duga drog oss tillbaka till Belle och ja jag gick hem därifrån med en väska för 100 kr. Där rök den ena av mina sista två hundringar.


Sen åkte vi hem till mig där vi moffade popcorn och jag tvättade lite inför dublin. Vi åkte även hem till pappa och hämtade en väska som jag lite smått börjat packa i.
Efter tvätten var hängd så åkte vi hem till henne där det lagades as star kyckling wok. Min mage blev en stor balong och jag svettade som om jag hade sprungit ett maraton !
Vid 3 så åkte vi ner på stan igen och tog ett var med hennes syster innan vi skulle bege oss hem till mig för att kolla på THe note book.

På vägen till bilen så gick vi genom skrapan och jag blev grymt socker sugen på en chokladcolatårta. Detta är då mitt andra stora begär förutom billiga väskor, Kakor och tårtor !
Efter en låång diskution på vägen till och på ica så gick vi därifrån med en påse kanelbullar, 4 portioner chokladpudding och 1.5 liter mjölk.



Sjukt gott !

Så här tycker Alexandra om dagen:

Tanken är att jag nu ska diska och packa men vette fan om jag orkar, sitter och pratar med Älskling istället. Fast å andra sidan, är detta jag vill göra imorgonbitti istället ?
Nej tack ! Får rycka upp mig och ta hand om diskberget så jag inte möts av en döduns av flugor när jag kommer hem !

Ha´t!
// Michaela

Kommentarer
Postat av: Kasparthale

Great site keep up the good work

2012-03-29 @ 12:18:23
URL: http://kasparthale.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0