Spontant !

Igår efter att jag hade kommit hem från älskling och konstaterat att inte ens pappa hade tid att umgås med mig så slog det mig att fasen det är ju fredag ! Blev genast sjukt danssugen och slängde ivög ett halv 6 sms till Alexandra. Hon var inte den som var den så vi bestämmde oss för en spontan utgång !
Dansen gick sådär eftersom det blev liite mkt alkohol sen så vrickade jag fötterna hela tiden.. Skit skor !
Vi plankade även in på killarnas toa ett antal gånger eftersom det var så sjukt lång kö in till tjejernas.. haha det var typ öppna dörren kuta in och lås fort som fan innan någon han se oss haha.

Vi försökte även få ett återköp på inträdet inne på pluto eftersom att det var sten dött gånger 4. Var en nybörjare i kassan men hon var så osäker så hon bad oss gå och fråga en annan som såklart sa nej men det var inte vad vi sa till den andra. Men odum som dom är så bytte hon plats med den andra och även en vakt ställde sig där, så det var baar att le och gå ut utan våra pengar. Pluto suck big time ! Men det var värt ett försök iaf.

Pinsamt var det när vi skulle kliva av bussen hemma och jag vrickar foten och halkar och ja drar med mig Alex ner i snön. Bussen ville inte stänga dörrarna och pka så där låg vi och såg dumma ut i ungeför ja känndes som en evighet, innan vi kröp en bit innan vi lyckades ta oss upp haha.
Just nu så har jag mått bättre, men var en grymt kul kvll igår iaf, som alltid när jag och Alex är ute på farligheter.

Bilder från våran ega lilla förfest:







Vi tog många många fler men orkar inte lägga upp dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0