Första natten

God morgon !

Igår så var det the big flytt dag...
Hämtade släpet på ok strax innan 11 och åkte först till farmor sen pappa och sist till mamma för att hämta grejer.
Hela flytten var klar innan kl 1 och då hann vi åka ut till ikea också.

hela eftermiddagen så packade jag, mamma och alexandra upp, alex hjälpte mig även på kvällen med att skruva ihop sängstommet. Jäkla ikea skit säger jag bara ! men en flaska vin till de så gik det alldeles utmärkt.
Vi satte även på den nya klädseln på soffan och satte upp gardiner i vardagsrummet.

Kommer bli så sjukt nice detta !
Ville inte sova själv här inatt så alex stannade och höll mig sällskap, som sjukt skönt även fast jag somnade mitt i filmen på soffan.

Idag så ska jag jobba mellan 12.00-18.00 sen ska vi packa upp det sista.

Vill tacka alla för hjälpen, uppskattar det jätte mycket. Spec Robins pappa som lånade ut ilen till oss.

Före och efter bilder får ni se senare !

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0