:D

Kolla vad jag fick av Alexandra idag som inflyttningspresent !



Sjukt sött duchdraperi !

Idag så har jag och Alex tränat satan, lunchat på min balkong och sen har jag stor sätdat här hemma. Damsög, dammade, ´skurade och diskade. Nu är det fräsht och luktar gott. Tog ca 2 timmar så arg blir jag om jag hittar en liten damråtta som lyckats gömma sig ...



l
Lunch i solen på balkongen !



Det serverades curryris, kyckling och beasås, mums !

Så här fint blev köket efter jag diskat och skurat. Borde tagit en förbild så hade ni förstått att det tog lite tid haha.
Vill iaf bara säga att cillit bang äger ! Sprutade lite på spisen och var skit coolt när skiten ja inte som på reklamen kanske men den löstes fan upp och släppte direkt när jag drog med trasan efter.

Får se hur länge jag orkar hålla det lika fint som det är nu haha !

Här kommer lite efter-inflytts-bilder på lägenheten också






Solen gjorde bilderna ganska möra ...


Lite färgldlada kuddar och en matta ska inhandlas så det inte ser så tråkigt och svart ut.


Teven ska upp på väggen så allt annat får bättre ålats på bänken.




Så ser lägenheten ut för tillfället.

Nu ska jag göra mig i ordning och ta mig hem till mamma som ligger och är sjuk.
ha en bra kväll !
// Michaela


Kommentarer
Postat av: Jempa den bästa

ÅH fan vad fint du har det babe !! längtar tills jag får komma och fika och se det med egna ögon.

2010-03-19 @ 01:39:33
URL: http://jennasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0